bank poPakiet Trwałych Korzyści to nowa oferta banku Pekao SA stworzona z myślą o klientach biznesowych, którzy do tej pory nie wykorzystywali w pracy narzędzi internetowych. Oferta ta to pokłosie raportu, z którego wynika, że tylko 48 proc. firm wykorzystuje Internet do promocji własnej działalności. Działanie w Pakiecie wiąże się z rabatami u renomowanych partnerów Pekao, którymi są m.in.: Google, Microsoft, BIG InfoMonitor, Alianz Direct czy Home.pl. W ofercie mają znaleźć się szkolenia dla klienta niwelujące bariery dostępu do nowych technologii. Wyniki raportu są bowiem niepokojące:

  • zaledwie 56 proc. przedsiębiorców posiada stronę WWW
  • 57 proc. używa oprogramowania do zarządzania zasobami firmy
  • 1/5 nie posiada w ogóle komputera na stanowisku pracy

Dzięki Pakietowi przedsiębiorca będzie mógł skorzystać m.in. ze zniżki na zakup MS Office 2013, z usługi do 6 domen dzięki Home.pl czy reklamy w Google Adwords.